2013. október 19., szombat

Körözött túró



Nagyon szeretem a házi körözött túrót. Lilahagymával, paradicsommal és friss kenyérrel a világ egyik legfinomabb vacsorája, vagy hétvégi reggelije. Szerintem. Ráadásul a túró roppant egészséges fehérjeforrás.


Így készítem:

250 g túró
1 fej lilahagyma
késhegynyi őrölt kömény
só, bors ízlés szerint
édes őrölt pirospaprika, annyi, hogy szép színe legyen (nálam másfél teáskanál)
3-4 evőkanál tejföl

A túrót villával összetörjük, a lilahagymát apróra vágjuk, és a túróval, valamint a tejföllel összekeverjük. Ízlés szerint fűszerezzük sóval, borssal, pirospaprikával és őrölt köménnyel. 

Friss zöldségekkel és puha kenyérkével tálaljuk. Tálalásnál még kis plussz lilahagyma és pirospaprika is sokat dob rajta :)

Tudom, hogy nem egy nagy recept, de mostanában annyira rákaptam, hogy úgy éreztem fel kell tenni a blogra. Hihetetlen mennyiségben tudok belőle fogyasztani. Rozskenyérrel, vagy salátával fogyókúrázóknak is ideális.

2 megjegyzés:

  1. Én is imádom! Gyerekkoromban nem rajongtam érte, de így vén fejjel már én is egész rákaptam. :o)

    VálaszTörlés